22 Mayıs 2008 Perşembe

EBRU GÜNDEŞ ROPÖRTAJLAR -2 İLGİNÇ VE SAMİMİ


Ebru bir röportajında:"

Ben de çok sıkıldığımda kendi içime kapanırım. Bir gece yarısı arabaya atlar, Edirne'ye kadar gider geri gelirim. Müzik dinleyerek... Yanıma birini alırım ama tek kelime konuşmam. Ağlarım. Ağladıktan sonra rahatlıyorum. Çok agresifsem, herşeye ağlayabiliyorum. Çok sıkıntılı olduğumda mum ışığını seyrederim. Bu da sinirimi, stresimi alır. Seyahate falan gitmem. Çünkü bütün sorunlarımla gider, aynen geri gelirim." dedi.


muhabir: ŞU GÜZEL KOKU TAKINTINI ÇÖZÜMLEYEBİLİYORMUSUN??

EG:"Böyle bir takıntım var. Evde 100 civarında parfümüm vardır. Oda kokuları vardır. Banyo kokuları vardır. Yatağım, yorganım, eşyam mutlaka güzel kokmalı. Bu belki de o yoksulluk günlerindeki açlığı kapatma duygusudur bilemiyorum."
ALINTIDIR...

Hiç yorum yok: